مونا مسگران کریمی



تالیفات دوستان

www.monaKarimi.com
تعداد بازدید : 1795



گزارشی از سیزدهمین نمایشگاه نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

برای دریافت فایل روی عکس زیر کلیک کنید

3.5 مگابایت

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی
تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی
IRAN HVAC&R


نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد. این نمایشگاه طی سیزده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با حضور 507 شرکت صنعتی از 30 کشور جهان در فضایی به مساحت 30547 متر مربع برگزار شده است. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ 25 مهرماه سال 1394 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نمود و فعالان و صاحب‌نظران حوزه تأسیسات را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم آورد.

بخش های نمایشگاه

تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی (دیگ آب‌گرم، دیگ بخار و دیگ روغن، سیستم های گرمایش از كف و گرمایش تابشی، سیستم‌های هوشمند كنترل گرمایش، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، انواع سیستم های گرمایش داخلی، انواع آبگرمكن، شوفاژهای القایی، هیترها و..)

تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع (پكیج‌های سرمایشی، فن و فن كویل، كندانسور، پمپ‌های چگالنده سرمایشی و پمپ‌های حرارتی، سیستم‌های تهویه مطبوع، انواع هواكش و دمپر، دریچه تنظیم هوا، فیلتر هوا، پرده هوا، دوش هوا، سیستم‌های پالایش هوا، انواع هود، اتاق‌های پاك، سیستم‌های هوشمند كنترل سرمایش، سیستم‌های رطوبت زا، خشك كن و...)

تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی (انواع چیلر و برج‌های خنك كننده، سیستم‌های تبریدی مایع، یخ ساز و بستنی‌ساز، گازهای مبرد و سرد كننده، روغن‌های برودتی، فریزر، سردخانه، تجهیزات و ساندویچ پانل-های سردخانه، سیستم های برودتی انتقال دما و سیستم های برودتی سیار، دستگاه‌های تبخیركننده و كندانسورهای تبخیری، قطعات تبریدی سیستم‌های تهویه مطبوع، انواع ترموستات، لرزه گیر و...)

انواع سیستم های تاسیساتی (انواع رادیاتور و حوله خشك كن، انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی، انواع پمپ و فیلتر، تجهیزات تصفیه آب، سیستم‌های فاضلابی و رسوب زداها، انواع عایق‌های صوتی و عایق‌های رطوبتی، بوستر، مشعل و تجهیزات اطفای حریق، مبدل‌ها و عایق‌های حرارتی و برودتی، ابزارهای سنجش و اندازه‌گیری و...)

انواع لوله و اتصالات (لوله و اتصالات پلیمری، پلی پروپلین و پلیکا، لوله و اتصالات فاضلابی و اتصالات جوشی، لوله و اتصالات دوجداره و چند لایه، لوله و اتصالات آهنی، چدنی، مسی و برنجی، لوله و اتصالات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، لوله و اتصالات انعطاف پذیر، انواع عایق لوله و اتصالات و...)

تجهیزات الكترونیكی و سیستم‌های اتوماسیون منزل (سیستم‌های روشنایی، امنیت و هشدار حریق، تابلو برق، کنتور و انواع كلید و پریز، تجهیزات و لوازم جانبی آسانسور، سیستم‌های كنترل هوشمند ساختمان و تاسیسات آن، انواع سیستم‌های كنترل ساختمانی تحت وب، سیستم‌های مدیریت انرژی، كنترل دما و...)

گروه‌های خدماتی و پیمانكاری (شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، خدمات تعمیر و نگهداری تاسیسات، سازمان‌های مالی و سرمایه‌گزاری، شركت‌های مشاوره تحقیق و توسعه بازار ، انجمن‌ها، موسسات، تشكل‌ها و دانشگاه‌ها، مطبوعات، نشریات، وب‌سایت‌ها و رسانه‌ها


گفت وگو با مهندس تورج بطحایی مدیر عامل شرکت (پیشران انرژی)

برای کمک به طرح ملی کارآیی موتورخانه ها با کنسرسیوم به میدان آمده ایم

برای درک اهمیت وضرورت تشکیل وتاسیس (کنسرسیوم بهینه سازی وافزایش کارآیی موتورخانه ها) در ایران با همکاری و عضویت پنج شرکت (پیشران انرژی) ،(بهینه سازان صنعت تاسیسات ) ،(بهرشد) ،(شوفاژکار) ،(مهرافروز قرین ) کافی است که توضیحات مهندس تورج بطحایی مدیر عامل شرکت (پیشران انرژی) یکی از اعضای این کنسرسیوم را با دقت مرور کنیم:

یک متر مکعب گاز معادل 10 کیلووات ساعت برق ارزش انرژی دارد. اگر میزان مصرف انرژی شامل گاز وبرق را همگن کنیم وآن را بر مساحت ساختمان تقسیم نمائیم ، شاخص معیار مصرف انرژی ساختمان در ایران عددی معادل 582 کیلووات ساعت بر متر مکعب برای تامین سرما،گرما و روشنایی می شود که این شاخص در اروپا 120 ودر کشورهای اسکاندیناوی 60 است که تا سال2017 میلادی به 25 کاهش خواهد یافت.

از سوی دیگر با این اتلاف انرژی هشتمین آلوده کننده محیط زیست در جهان هستیمکه براساس کنوانسیون بین المللی باید از سال 2020 بابت این آلایندگی جریمه های سنگین جهانی پرداخت کنیم.

در کشورهای پیشرفته مراکز وشرکت های پرقدرتی برای بهینه سازی مصرف انرژی وجود دارد مثلا در آمریکا این فعالیت یک بازار 20 میلیارد دلاری است که بیست سال سابقه دارد اما در کشور ما این گونه فعالیت ها امری جوان وبدیع است.

در ایران به طور جدی تبصره 2 ماده 134 برنامه پنجم توسعه ، برایجاد وحمایت شرکت هایی برای بهینه سازی مصرف انرژی تاکید کرده و درسال 1390 هم مجلس شورای اسلامی دولت را برای مهیا کردن زیرساخت های اجرایی آن مکلف کرده است.

انجمن شرکت های خدمات انرژی در سال 91 با 35 عضو تشکیل شد و5 عضو این انجمن از یک سال پیش (کنسرسیوم بهینه سازی و افزایش کارایی موتورخانه ها) را تاسیس کرده اند.

این گونه شرکت ها اتلاف انرژی در ساختمان ها؛ صنعت وحمل ونقل را بررسی و گلوگاه ها را شناسایی می کنند ، برای رفع آنها خود سرمایه گذاری می نمایند واز محل انرژی صرفه جویی شده سرمایه خود را برداشت می کنند. اگر هم طرح به سرمایه گذاری بزرگ نیاز داشت ، بانک ها به طرح می پیوندند.

مدیرعامل شرکت پیشران انرژی تصویب (طرح ارتقای کارایی 600 هزار موتورخانه ساختمان اداری و مسکونی ) در شورای عالی اقتصاد را نشانه به ثمر نشستن تلاش های چندین ساله دلسوزان کشور در جهت نشان دادن اهمیت موتورخانه ها در موضوع مصرف انرژی وسلامت محیط زیست می داند و می گوید : برای تحقق اهداف بلند این گونه طرح های ملی ، فعالان بخش خصوصی باید با تمام قوا به میدان بیایند که تشکیل (کنسرسیوم بهینه سازی موتورخانه ها)در همین جهت بوده است.

اعضای این کنسرسیوم که همگی از پیشگامان امر بهینه سازی تاسیسات گرمایش مرکزی در ایران هستند عبارتند از :

• شرکت مهندسی بهرشد مخترع وسازنده دستگاه های ضد رسوب الکترو مغناطیسی

• شرکت بهینه سازان صنعت تاسیسات مبدع وبزرگ ترین مجری طرح معاینه فنی موتورخانه ها

• شرکت پیشروان انرژی مخترع و بزرگ ترین سازنده دستگاه های کنترل هوشمند موتورخانه ها

• شرکت شوفاژ کار بزرگ ترین تولید و صادر کننده دیگ های آب گرم چدنی ایران

• شرکت مهر افروزقرین مخترع و بزرگ ترین سازنده منابع انبساط باز عایق دار موتورخانه ها

به گفته مهندس بطحایی این کنسرسیوم در حال حاضر پایلوت بهینه سازی موتورخانه های کشور را با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در دست اجرا دارد.



محصولات DIZAYN


تکنولوژی منحصربه فرد با محصولات DIZAYN


• سری جدید لوله های PPR

• لوله کامپوزیت

• کلکتور کامل DIZAYN

• شیرآلات DIZAYN

• PEX-B

• پوشفیت های فاضلابی نانو تکنولوژی DIZAYN

• پوشفیت های فاضلابی سوپرسایلنت DIZAYN

برای بررسی جزئیات روی فایل زیر کلیک کنید.

3.5 مگابایت





انواع رادیاتور


رادیاتور دکوراتیو شیشه ای


عرضه رادیاتور های دکوراتیو شیشه ای برای اولین باردر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی


نسل جدید رادیاتورهای اسمارتیسی چیدمان داخلی را از پیش جذاب تر می نماید.




شرکت تهویه پارس کیاشا

www.parskiasha.ir

طراح ومجری وتولیدکننده شوتینگ زباله وکانالهای انتقال ودریچه تنظیم














سیستم های آویز لوله وساپورت

از دیگر محصولات شرکت LINK در بخش ساختمانی به شرح زیر می باشد:

سیستم های آویز لوله وساپورت تاسیسات:

امروزه ساختمان ها در حال افزایش ارتفاع هستند ودر نتیجه یافتن راه حل مناسب برای اتصال سیستم های تاسیساتی به سازه ،اعم از زیرسقف ،روی کف ، روی دیوار، تونل های تاسیسات و غیره ، همچنین یافتن جایگزین مناسب برای سیستم سنتی نبشی وناودان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تاثیر تغییر طول حرارتی لوله ها که باعث جابه جایی آن ها درون سازه یا زیر سقف می گرددعلاوه بر تاثیرات وزنی آن ها،انقباض سازه در اثر مرور زمان ، روش های پایدار سازی در برابر بارهای لرزه ای توسط تیم فنی LINK در نظر گرفته شده است.

آویزها وسیستم ساپورت که بر اساس استاندارد موسسه تولیدکنندگان شیر و اتصالات آمریکا تولید می شود ومیزان باربری آنها متناسب با استاندارد MSS می باشد.


بست های لوله

بست های لوله تولیدی شرکت لینک ترکیه، از جنس فولاد با روکش گالوانیزه گرم می باشد. ضمنا این بست ها دارای عایق از جنس EPDM هستند. در زیر دو مدل از این بست ها به همراه جدول مشخصات فنی نمایش داده شده است.



اتصالات روی کف

این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که امکان نصب لوله ها ،کانال ها ،سینی کابل و سایر تجهیزات رادر هر ارتفاع و پهنایی فراهم می کنند بدون اینکه نیازی به سوراخکاری روی کف ونیازی به آسیب زدن به مصالح کف وجود داشته باشد.


اتصالات تیر فولادی


اتصالات غلطکی وبست های لغزنده لوله

این محصول امکان جابجایی های طولی وانبساطی ویا انقباضی لوله ها را جبران می نماید.


لرزه گیرها وتکیه گاه های لرزه ای


شرکت پاکمن

WWW.PACKMANGROUP.COM



شرکت پاکمن در سال 1354 توسط پنج نفر از دانش آموختگان دانشکده فنی دانشگاه تهران با هدف ارتقای سطح دانش وفن کشور وبه صورت سهامی خاص وبه منظور انجام کارهای تاسیساتی و ساختمانی تاسیس شد.

طراحی وساخت دستگاه های پاکمن بر اساس استاندارد هایی مانند ASME ، DINANSI ، BS2790 ،نقشه های تایید شده از شرکت ROYAL & SUNALLIANCE کانادا و LIOYD´S REGISTER انگلیس.

همچنین در حال حاضر شرکت پاکمن دارای گواهینامه ISO9001 و ISO 2000 از شرکت های AFAQ فرانسه و EAQانگلیس و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری می باشد.

کتب چاپی
• موتورخانه بخار
• انتخاب بویلر
• طراحی موتورخانه استخر

جهت سفارش کتاب می تونید به سایت پاکمن مراجعه بفرمایید.

محصولات
• بویلر بخار افقی سه پاس
• بویلر آبگرم سه پاس
• بویلر آبگرم فایر باکس
• بویلر آبگرم کوره برگشتی
• بویلر بخار ایستاده
• هیتر روغن داغ
• فیلتر شنی
• سختی گیر
• منبع کویل دار
• دی اریتور
• موتورخانه بخار سیار
• پکیج موتورخانه ای

PACKMAN CONDENSING BOILERS

PHWB-CO

صرفه جویی 10 تا 30 درصدی بویلر های نسل جدید

موتورخانه مرکزی ساختمان به همراه دیگ آبگرم ، یکی از قابل اطمینان ترین سیستم های گرمایشی است که سال ها به عنوان اصلی ترین گزینه گرمایش برج ها وساختمان های اداری مطرح بوده است. با رشد تکنولوژی وتوجه ویژه به بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمان ها بویلرسازان معتبرجهانی را به این داشت تا به کارگیری دپارتمان های تحقیق وتوسعه خود دست به طراحی بویلرهای چگالشی بزنند.

بویلرهای چگالشی بابازیابی انرژی موجود در بخارآب داخل محصولات احتراق راندمانی نزدیک به 100 درصد را برای بویلر به ارمغان می آورند که خود موجب کاهش 10 تا 30 درصدی مصرف انرژی در ساختمان خواهد شد.

برای مثال اگر یک ساختمان بار گرمایشی میانگین سالیانه ای نزدیک به 200000 کیلوکالری بر ساعت را داشته باشد با صرفه جویی میانگین 20 درصدی انرژی میزان 4 مترمکعب در ساعت از گاز طبیعی صرفه جویی خواهد شد واین عدد در سال نزدیک به 35000متر مکعب می باشد که با در نظر گرفتن هزینه گاز مصرفی 1500 ریال به ازای هر مترمکعب (جدول صفحه 322 کتاب موتورخانه بخار) در مجموع سالیانه نزدیک به 5.5 میلیون تومان از مبلغ پرداختی (برای مصارف خانگی) صرفه جویی خواهد شد که تنها با کمتراز گذشت 2 سال کل مابه التفاوت قیمت این نوع از بویلرها با بویلر فولادی مشابه جبران خواهد شد ومابقی صرفه جویی در حقیقت سود حاصل از این انتخاب هوشمندانه است.

اما مزایای خرید بویلرهای چگالشی به همین جا ختم نمی شود ، علاوه بر راندمان بالا ،با توجه به تکنولوژی ساخت این نوع از بویلرها دارای ابعاد کوچکتری نسبت به بویلرهای مشابه هستند واز مشعل های کم صدا با حداقل آلاینده درآن به کار برده می شود.

تکنولوژی بویلرهای چگالشی

تکنولوژی این نوع بویلرها به نحوه ساخت وطراحی سطح تبادل حرارت ، احتراق مناسب ، اتلاف حداقل و...بستگی دارد. با به کارگیری این موارد می توان دمای دود خروجی از بویلررا تا کمتر از 60 درجه سانتی گراد (درجه حرارتی که درآن بخارآب داخل محصولات احتراق شروع به چگالش می کند )کاهش داد.

راندمان بویلر چگالشی

راندمان بویلرچگالشی به تنهایی حتی تا 98 درصد نیز خواهد رسید اما در صورت اندازه گیری راندمان فصلی این عدد به میزان قابل توجه 90 درصد می باشد که با به کارگیری از سنسورهای دمایی وتنظیم مشعل بر اساس درجه حرارت های مورد نظر قابل حصول است.

این در حالی است که راندمان بویلرهای فولادی سه پاس حداکثر78 درصد وراندمان فصلی این بویلرها معمولا کمتر از 57 درصد است.

تمامی سیستم های حرارت مرکزی می توانند از بویلرهای چگالشی بهره گیرند اما به صرفه ترین حالت در استفاده از این بویلرها در درجه حرارت آب برگشتی زیر 55 درجه سانتی گراد است.

اما این بدان معنی نیست که استفاده از بویلرهای چگالشی درکارکرد با درجه حرارت های برگشتی بالا به صرفه نیست. بویلرهای چگالشی به نحوی طراحی شده اند که حداکثرانرژی قابل انتقال را ممکن می سازند وحتی در صورت بالارفتن درجه حرارت آب گرم مورد نیاز، تمام انرژی دود را بدون نگرانی از خطرات ناشی از کندانس اسیدهای تشکیل شده در محصولات احتراق به آب انتقال دهد.

همچنین طول عمر این نوع از بویلرها ودیگر مزایای اعلام شده ، استفاده از این بویلرها را به خودی خود مقرون به صرفه می سازد.

درکل بهترین استفاده از بویلرهای چگالشی در تولید آبگرم مصرفی ، فن کویل ها،گرمایش از کف ودرجه حرارت های پایین تر آب برگشتی است. حتی در سیستم های پیش گرمایش آب ورودی بویلرهای بخار نیز می توان از بویلرهای چگالشی بهره برد.

عایق

عایق های الاستومریک برودتی وحرارتی جایگزینی ایده آل با عایق های سنتی از قبیل پشم شیشه ، پشم سنگ ، پلی اورتان و... بوده ودارای کاربرد وسیعی جهت عایقکاری سیستم های لوله کشی ، کانال ها ،خطوط لوله انتقال سیالات وگاز ها، مخازن ،تجهیزات ،دیوارها ،سقف های کاذب و... میباشد و در صنایع مختلف مانند تهویه مطبوع ،ساختمان ،نفت ،گاز،پتروشیمی ،نیروگاهی،شیمیایی ،غذایی بهداشتی ،خودروسازی و... قابل استفاده می باشد.

درنمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی وگرمایشی تهران تعدادی از غرفه ها به این محصول اختصاص داده شد

تولید کنندگان وعرضه کنندگان این محصولات با رویکرد جلوگیری از اتلاف انرژی تحت عناوین مختلف وبهره گیری از دانش وتکنولوژی کشورهایی چون آلمان ، ایتالیا و...با ارائه جداول فنی سعی در بیمه نمودن کیفیت کارکرد سیستم های تاسیساتی دارند اینجانب با مقایسه سه مارک مختلف سعی در راهنمایی همکاران برای نحوه ارزیابی این محصولات را دارم.

شرکت KAIMANN با عرضه محصولات ساخت کشور آلمان که برای بررسی مدارک و تنوع محصولات می توانید به آدرس اینترنتی www.kaimann.de مراجعه بفرمایید .
عایق های لوله ای رو کش دار مخصوص INDOOR با روکش های ALU-TEC و PROTECT BLACK که هر دو مقاوم در برابر پارگی و ضربات مکانیکی می باشند . عایق های لوله ای رو کش دار مخصوص OUTDOOR با روکش 230 میکرون AL-CLAD و با روکش مسلح شده 100 میکرون ALU-NET بسیار مقاوم در مقابل اشعه UV خورشید و مواد خورنده

عایق های لوله ای خود چسب دار ساده مخصوص INDOOR و عایق های لوله ای خود چسب دار روکش دار مخصوص OUTDOOR
عایق های رولی کش دار با رو کش های متنوع 100 میکرون ، 230 میکرون، 400 میکرون دارای مقاومت بالا در مقابل ضربه ، اشعه UV خورشید و انواع مواد خورنده و اسید ها و باز ها
عایق های رولی خود چسب دار با چسب مسلح شده نخدار بسیار مناسب جهت انواع کانال هوا


• ادعای سازنده مبنی بر میزان جذب آب این محصول بعد از 28 روز به میزان حداکثر 0.9 % قابل توجه می باشد.

• اصطلاح سلول بسته که برای معرفی این محصولات بکار برده می شود به معنای ساختار سلولی بسته که نتیجه آن داشتن ضریب هدایتی ثابت در زمان استفاده بوده و همینطور نشان دهنده جذب آب بسیار پایین و مقاومت بالا در برابر رطوبت می باشد.

• توجه به دامنه حرارتی مورد استفاده که در این محصول از همه بالاتر وبین 200- تا 175 درجه سانتیگراد می باشد.

• ضریب انتقال حرارت ثابت وپایین در دمای صفر درجه نیز امتیاز محسوب می شود.

• دارای استاندارد های بین المللی مقاومت در برابر دود و آتش نکته ای است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

• جذب موثر صدا دلیل امتیاز یک محصول با محصول دیگر می باشد.

• مقاومت در برابر مواد شیمیایی و مصالح ساختمانی از امتیازات این محصول بشمار می آید.

شرکت AEROFLEX با آدرس اینترنتی WWW.SHIVASP.NET به عنوان تولید کننده عایق الاستومریک امتیازات دیگری هم برای محصول خود برشمرده :

• محصولات این شرکت فاقد مواد سمی ، فیبر وترکیبات نیتروژن دار بوده

• بدون ایجاد حساسیت برای پوست وسیستم تنفسی می باشد

• بدون نیاز به پوشش های فلزی در محیط های باز

• عدم ایجاد خوردگی در زیر عایق در لوله ومخازن

• مقاوم در برابر رشد قارچها و حملات حشرات موذی

• مقاوم به مواد شیمیایی واسید ها وباز ها

• بجهت اینکه رابطه دانسیته وضریب انتقال حرارت مستقیم است ، پایین بودن دانسیته سبب می شود که ضریب انتقال حرارت نیز پایین باشد.

همچنین دارای محصولات جانبی جهت نصب عایق های AEROFLEX به شرح زیر می باشد:

• چسب AEROSEL جهت چسباندن عایق ها :

• این چسب جهت نصب و اتصال عایق های AEROFLEX ، فلز رنگ شده و غیر رنگ شده ، سطوح چوپ پنبه ای ،فوم پلی یورتان ، ورق های PVC ،سطوح ملامین و ورق های پلاستیکی می باشد.

• نوار PROTAPE

• از جنس EPDM بصورت خود چسب برای محافظت بیشتر دربرابر رطوبت وجلوگیری از نفوذ بخار آب از محل اتصال درز لوله ها و ورق ها

• نوارAEROTAPE

• بصورت خودچسب برای پیچیدن دورزانو،شیرفلکه ها واتصالات انعطاف پذیر استفاده می شود

• رنگ AEROCOAT جهت رنگ کردن عایق ها

• زانویی پیش ساخته AEROFIT

در دو نوع 45 و90 درجه می باشد .

شرکت K-FLEX با ادرس اینترنتی WWW.KFLEX.IR دارای گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ومسکن بوده و همچنین مورد تایید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ،شرکت نفت وگاز پارس و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت می باشد.

لوازم جانبی نصب :

• چسب مخصوص عایق K-FLEX

• نواردرزگیر چسبدار K-FLEX

که جهت اطمینان از عدم نفوذ گردو غبار و بخارآب ،تقویت اتصال درز عایق ها ،جلوگیری از اتلاف انرژی از محل درزها مورد استفاده قرار می گیرد.

• نوار درزگیر چسبدار آلومینیومی

جهت درزبندی و اطمینان از عدم نفوذ غباروبخارآب برای درز عایق هایی که دارای روکش آلومینیمی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

• نوار درزگیربرزنتی/پلیمری

جهت محکم نمودن عایق دور زانوها واتصالات و... قابل استفاده می باشد.

شرکت ONEFLEX با آدرس اینترنتی www.oneflex.ir به عنوان تولید کننده عایق الاستومریک ازتولیدات کلاس صفر کشور ترکیه بوده ودارای مدرک معتبر CE (استاندارد اروپا) می باشد.

ارائه عایق رولی موجدار جهت عایقکاری سطوح در فضاهای بسته با اولویت کنترل اصوات مزاحم درسایر برندهای مطرح شده دیده نشد.

لوازم جانبی نصب:

• وار PVC

• نوار برزنتی

• نواردرزگیر

• نوارآلومینیم

• نوار پروتکت بلک

• چسب عایق فورمیکس

گروه صنعتی وحید

VAHIDGROUP.COM

محصولات

کاربرد در داخل ساختمان

لوله کشی آب سرد وگرم مصرفی

لوله کشی حرارتی وبرودتی

گرمایش وسرمایش کفی مسکونی

لوله کشی فاضلاب داخل ساختمان

لوله کشی رایزر ولوله های تغذیه

استفاده از انرژی های تجدیدپذیر

کاربرد در خارج ساختمان

انتقال آب،آبرسانی وآبیاری قطره ای

انتقال فاضلاب شهری

لوله کشی هوای فشرده

کیت های انشعاب آب وفاضلاب

محصولات REHAU آلمان

آب سرد وگرم وسیستم های حرارتی وبرودتی

گرمایش وسرمایش کفی

استفاده از انرژی تجدیدپذیر


محصولات سوپرپایپ

سوپرپایپ تنها لوله غیر اروپایی دارنده گواهی نامه فنی اتحادیه اروپا
• نصب سرویس بهداشتی ،حتی اگر لوله فاضلاب اصلی نزدیک نباشد و یا در ارتفاع بالاتری قرار داشته باشد.
سوپردرین الکترو با 2 تا 5 ورودی، به شما این امکان را می دهد تا تقریبا هرجا که بخواهید با کم ترین عملیات ساختمانی ، یک حمام ، توالت یا آشپزخانه اضافه کنید.

سوپردرین الکترو برای استفاده هنگام باز سازی خانه ، دفتر کار ،مغازه یا رستوران ایده آل است. براساس ویژگی های مصرف در ساختمان هایی با کاربری مختلف ،در دو سری خانگی وتجاری طراحی شده است.

برخلاف سیستم های معمول ، دفع فاضلاب به صورت ثقلی نیست .پمپ های سوپردرین الکترو ،روی گیره های ارتجاعی نصب می شوند که لرزش ها را هنگام کار سیستم جذب می کنند که موجب می شود صدای منتقل شده کم وبه قدری باشد که مزاحمتی ایجاد نشود.

قطر لوله ها فقط 25 تا 32 میلیمتر است که از کف یا سقف به صورت روکار یا توکار کشیده می شوند.

سوپردرین الکترو در اروپا تولید می شود وبا استاندارد EN12050 تطابق دارد.



فیلتر سوپر درین

فیلتر سوپردرین ،یک فیلتر قوی ساخته شده از کربن فعال است که برای از بین بردن بوی نامطبوع وآلودگی در خروجی هوای سیستم فاضلاب طراحی شده است . این فیلتر به عنوان جایگزین عصایی پشت بام از جمله در روف گاردن ها و همچنین بر روی سپتیک تانک قابل استفاده است.

• با عملکرد دو طرفه قابل استفاده در سیستم سوپر ونت وسایر سیستم های متداول

• دارای اتصال استاندارد برای نصب برروی لوله های سایز 75 و110 میلیمتر

• مقاوم در برابر تغییرات دما از 20- تا 60 درجه سانتیگراد

• نصب آسان بصورت افقی وعمودی

• بدون نیاز به تعمیر ونگهداری ،بجز تعویض دوره ای کارتریج



حلقه ضد آتش سوپردرین

محافظت ساختمان ها در برابر آتش سوزی از ضروری ترین نیازها والزامات در طراحی و اجرای ساخت وساز است.برخی مهندسان برای محافظت ساختمان در برابر آتش ، بیشتر به طراحی سیستم های فعال مانند راه های خروج وفرارویا طراحی سیستم های بارش خودکار(اسپرینکلر)و...توجه می کنند. در کناراین پیش بینی ها، توجه به طراحی سیستم های غیر فعال نیز ضروری است. سیستم های غیر فعال مانند دیوارهای ضد آتش، درب های ضد آتش و اکنون حلقه ضد آتش سوپردرین ، با ایجاد تاخیر در انتشار آتش ودود ،فرصت لازم برای خروج از ساختمان را برای افراد فراهم می کند.

در هنگام آتش سوزی سه خطر عمده وجود دارد :

1-انتشار سریع آتش

با خارج شدن آتش از کنترل ،مواد قابل احتراق به سرعت شعله ور می شوند، دما افزایش می یابد. اجزای سازه مانند درها ودیوارهای ضد حریق ، سقف مقاوم در برابر آتش ، کابل ها وسایرمحصولات محافظ در برابر آتش ، می توانند از انتشار آتش جلوگیری کنند ویا در آن تاخیر به وجود آورند.

2-ایجاد دود غلیظ :

وجود دود غلیظ در ساختمان در حال سوختن نه تنها خطر جانی برای افراد ایجاد می کند بلکه باعث بروز مشکل برای تیم آتش نشانی شده ویافتن محل دقیق آتش را با مشکل روبرو می کند.

3-ایجاد گازهای سمی وخورنده:

بسته به مصالح استفاده شده ، ممکن است در اثر آتش ، گازهای سمی یا خورنده تولید شود. مثلا در اثر سوختن pvc وترکیب گاز کلر ایجاد شده با آب آتشنشانی ، اسید هیدروکلریک تولید می شود. این اسید وارد بتن تقویت کننده های فولادی می شود وسازه را تخریب می کند.

همچنین احتراق ممکن است باعث تولید گازهای سمی سیانور یا آمونیاک شود. در آتش سوزی فرودگاه دوسلدورف در سال 1996 ،در اثر استنشاق گاز سمی حاصل از احتراق pvc ، 17 نفر کشته و88 نفر مجروح شدند.

با توجه به توضیحات فوق ، وجود هر گونه منفذ در درون ساختار اجزای ساختمانی ، یک نقطه ضعف برای مقاومت سیستم در برابر آتش سوزی به شمار می رود ، بنابراین طراحی این قبیل فضاها باید به صورت کنترل شده انجام شود وبا تجهیزات مناسب محافظت شوند.

با توجه به آن که لوله های تاسیسات یکی از راه های نفوذ و گسترش آتش ،دود و گازهای سمی است ، استفاده از حلقه ضد آتش سوپر درین می تواند مانع از انتشار آتش از طریق لوله های فاضلابی شود.

هنگامی که حلقه ضدآتش سوپردرین در معرض گرما یا آتش قرار می گیرد ،منبسط شده وبر قسمت ذوب شده لوله پلاستیکی فشار وارد می کند. این کار منجر به بسته شدن مقطع لوله وجلوگیری از انتشار آتش ، دود و گازهای سمی از یک قسمت به قسمت دیگر می شود.

ویژگی های حلقه ضد آتش

• تطابق کیفیت با استانداردها

حلقه ضد آتش سوپردرین طبق استاندارد BS476PART20:1987 واستاندارد EN1366-3 تولید شده و قابل استفاده برای لوله های UPVC وABSو MDPEوHDPEوPPاست ودارای تاییدیه NHBC است.

• ایمن

حلقه ضدآتش سوپردرین تا 4 ساعت در برابر آتش مقاوم است.

• نصب آسان


سیستم لوله کشی سوپرپایپ+ 2 با تکنولوژی RTS وکد رنگ
RTS چیست ؟

استفاده از تکنولوژی RTS باعث حذف خطای اجرا می شود و ضریب ایمنی واطمینان از عملکرد سیستم ، همچنین راحتی وسرعت نصب را افزایش می دهد.



RTS به معنای RELIABLE TEST SAFETY یا ایمنی تست فشار است. گاهی ممکن است یک اتصال در مسیر اجرا به دلیل خطای انسانی پرس نشود که در این سیستم هنگام تست فشار، آب از محل این اتصال چکه می کند ، و مجری فرصت دارد تا اتصال پرس نشده را پرس کرده ، از بروز نقص احتمالی آتی سیستم جلوگیری کند.

کد رنگ

اختصاص کد رنگ برای هرسایز لوله یکی از ویژگی های اصلی سوپرپایپ+ 2 است به این معنی که برای هر سایز،رنگ خاصی در نظرگرفته شده است.

این کد رنگ در روی نوار لوله ،حلقه اتصال و همچنین بر روی فک پرس تکرار می شود.

اتصالات متفاوت سوپرپایپ+2

اتصالات با آبکاری قلع (طبق استاندارد DIN50930-6 استفاده از پوشش نیکل برای مصرف آب آشامیدنی مجاز نیست)

اتصالات با اورینگ آلمانی می باشد.

اتصال سوپرپایپ +2 به صورت یکپارچه به لوله ، پرس می شود و آب بندی سیستم را بطور کامل تری تامین می کند.

جنس حلقه ی پرس از آلومینیم است، تا عمل پرس دقیق تر انجام شود.

وجود شیارهای روی حلقه ی آلومینیمی و همچنین حلقه ی تکیه گاه فک پرس موجب افزایش صحت ودقت می شود.



سیستم نصب سریع زانو دیواری برروی صفحه دیواری

با طراحی جدید ، دیگر نیازی نیست ابتدا زانو دیواری را روی صفحه وصل کرده ، سپس مجموعه را روی دیوار نصب نمود.بلکه صفحه می تواند به صورت جداگانه روی دیوار نصب شده ، سپس زانو دیواری از شکاف کناری آن به راحتی داخل صفحه جانمایی شود.


اتصالات مهره ماسوره ای سوپرپایپ

با تکنولوژی RTS خطای ناشی از پرس نکردن اتصالات تقریبا به صفر می رسد.

به ابزار خاص نیاز ندارد :یک قیچی لوله بر ودو عدد آچار کافی است و خطای ناشی از کالیبر غلط یا استفاده از ابزار نامناسب به صفر می رسد ودرنتیجه سرعت نصب بالاتر رفته واجرا راحت تر می شود.

با توجه به اینکه امروزه در آلمان ، در استاندارد های این صنعت ،قلع جایگزین نیکل شده است ،در سوپرپایپ +2 نیز از آبکاری قلع برای آلیاژ برنج استفاده شده است.

شیرورودی واحد های ساختمانی

سوپر والوسری T

یک شیرربع گرد به عنوان شیر ورودی اصلی برای واحدهای مسکونی یا اماکن عمومی مناسب است وبرای قطع ووصل آب سردوگرم بهداشتی یا سیستم های گرمایشی وسرمایشی به کار می رود.

سوپروالو T به صورت توکار نصب می شود اما قابل دسترس بوده ودر دیوار بیرون آپارتمان ،در حمام یا سرویس ویا حتی روی سقف نصب کرد بدون اینکه به زیبایی ساختمان لطمه ای بزند و امکان تعمیر ویاتعویض این شیر به دلیل طراحی خاص آن بدون نیاز به تخریب وجود دارد.

بدنه ساخته شده از برنج کم سرب مطابق با استاندارد های اروپایی برای آب آشامیدنی

مقاوم در برابرآب داغ وفشار بالا

دارای توپی ضد سرب

تولید مطابق با استاندارد والزامات اداره دولتی آب وگاز آلمان

نصب آسان وسریع ودسترسی آسان به قطعات یدکی در صورت نیاز


سوپروالو D عدم پرداخت شارژ توسط برخی ساکنین و اختلافات و مشکلات ناشی از آن ، یک مشکل عمومی در مجموعه های آپارتمانی است .طبق قانون برای آپارتمانی که شارژ خود را پرداخت نمی کند ،مدیر آپارتمان می تواند ارایه ی خدمات عمومی را قطع کند، اما این کار تقریبا هیچگاه به سادگی ممکن نیست . در سوپر والو D به غیر از دو وضعیت باز وبسته که در همه ی شیرها وجود دارد ،یک وضعیت نیمه باز نیز اضافه شده است.با این ویژگی ،مدیرساختمان می تواند آب سرد وگرم آپارتمان هایی را که ازپرداخت شارژخودداری می کنند ،در وضعیت نیم باز قرار دهد تا این آپارتمان ها در عین این که از حداقل ممکن آب برای مصارف آشامیدنی برخوردار هستند ، برای سایر مصارف –بخصوص استحمام- در مضیقه قرارگیرند.قفل سوپروالو Dامکان تغییر این وضعیت را بدون در اختیار داشتن کلید ،ناممکن می کند.



نظرات

اعلام نظرات
* نام و نام خانوادگی :
*شماره تماس :
آدرس ايميل :
* متن :
400 / 400

شماره تماس و آدرس ايميل نمايش داده نمی شود.
شما می توانید متن های طولانی تر خود را از قسمت تماس با ما ارسال نمایید.


تاریخ ارسال نوشته : 21 آبان 1394
www.monaKarimi.com
ادامه مطلب

برق

عمران

معماری

مطالب عمومی

لینک دوستان

Copyright © www.MonaKarimi.com 2015