مونا مسگران کریمی



تالیفات دوستان

www.monaKarimi.com
تعداد بازدید : 1110



ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش وسرمایش و تهویه مطبوع در محل پژوهشگاه صنعت نفت تهران با همت استادان پژوهشگران وصنعتگران کشورعزیزمان برگزار شد که کیفیت علمی ان به مراتب بالاتر از دوره های قبلی بود در دوره اخیر به گزارش دبیر علمی کنفرانس جناب اقای دکتر عباس عباسی شاهد بیشترین میزان مشارکت در ارسال مقاله طی سال های اخیر بوده ایم که تعداد 151 عنوان مقاله به دبیرخانه کنفرانس واصل گردید که تعداد ی از مقاله ها جهت ارایه انتخاب شدند که در بین شان جا دارداز اقای مهندس ارش فلاح که تنها دانشجوی کارشناسی ارشد از مازندران بودندکه با ارسال مقاله وارایه ای قابل تحسین ابروی استان مان را خریدند تشکر ویژه کنم با توجه به کمیت بالای دانشجویان مقاطع تکمیلی در استان امید است که در سالهای اتی از جایگاه علمی این عزیزان در کنفرانس های بین المللی نصیب بیشتری برده که نقطه پایانی باشد بر این دیدگاه که علم اموزی بجهت گذران اوقات فراغت ونداشتن شغل مناسب وکسب نام باشد که جایگاه مهندس بلحاظ استین همت بالا زدن برای ساختن ایرانی اباد به ذاته والا می باشد وفارغ از مدرک گرایی اصل بر خدمت رسانی می باشد.

در بخش کارگاه های اموزشی تلاش خوبی شده بود که از ظرفیت های موجود کشور به نحو احسن استفاده گردد که در روزهای اتی مختصری از ان را گزارش خواهم داد.همچنین از پروفسور احمد شریف استاد دانشگاه فلوریدا ویکی از افراد موثر در کمیته های Ashrae بعنوان سخنران کلیدی کنفرانس دعوت شده بود.

یکی از برنامه های ارزشمند این همایش میزگردی با تولیت بخش تاسیسات مرکز تحقیقات راه مسکن وشهرسازیبا عنوان معماری وتاسیسات برگزارشد وباتوجه به این موضوع که ارتباط این دو قشر همواره با چالش هایی روبرو بوده است مطالب جالبی عنوان شد که بعد مفصلا به ان خواهم پرداخت

همچنین به موازات برگزاری کنفرانس نمایشگاهی جهت ارایه محصولات وخدمات جدید صنایع تاسیساتی برگزار شد

برخود وظیفه می دانم از زحمات و تلاش های کلیه بزرگان در برگزاری این کنفرانس صمیمانه قدردانی نموده و توفیق روزافزون کلیه عزیزان را از درگاه ایزد منان برای انان مسالت می نمایم همچنین موجبات فخر ومباهات می باشد که در لیست کمیته علمی کنفرانس از محضر استاد عالیقدر دکتر حسام الدین سالاریان هم استانی خود بهره فراوان بردیم.


چکیده مقاله مهندس آرش فلاح


چهت دریافت اصل مقاله از طریق ایمیل آقای مهندس فلاح اقدام فرمایید.
arashfallah3@gmail.com


از بزرگان حاضر در کنفرانس اقای دکتر جواد نوفرستی بودند که با ارائه دو سخنرانی ویک نشست تخصصی با مضمون (صنعت تاسیسات پس از رفع تحریم) که در این نشست مدیران شرکتها دیدگاههاو پیش بینی ها وارزیابی های خود رادر مورد وضعیت صنعت تاسیسات در صورت رفع تحریم ها ارائه نمودند.

عنوان مقاله در سخنرانی اول: چالش های ایمنی ومصرف انرژی در ساختمان ها وتاسیسات ساختمانی
دریافت فایل 1

سخنرانی دوم در نشست تخصصی کمیته بازاریابی وفروش (درس هایی از تجربیات موفق وناموفق گروه صنعتی بوتان در توسعه محصول جدید)که این تجربه را بعنوان یکی از مدیران سابق این مجموعه صنعتی ارائه نمودند.
دریافت فایل 2


نظرات
حسین فغان پور گنجی یکشنبه 10 خرداد 1394  -  23:08
به نامِ خدا

با سلام و تبریکِ اعیادِ شعبانیه؛ به استحضار می رساند،وب سایتِ اختصاصیِ سرکارِ خانم مهندس،مسگران ؛ملاحظه و مورد استفاده ی این جانب واقع گردید.

ستون «تألیفات دوستان»بیشتر نظر مرا جلب نموده است .

پیشنهاد می گردد کتاب "داستان های گازدار "را از کتاب فروشی سازمان ملاحظه فرموده و در صورت امکان، به ستون تبلیغات اضافه نمایید. از یک دوست ویراستار ،برای زیبایی کارتان مدد بگیرید! مؤید باشید!

1  

اعلام نظرات
* نام و نام خانوادگی :
*شماره تماس :
آدرس ايميل :
* متن :
400 / 400

شماره تماس و آدرس ايميل نمايش داده نمی شود.
شما می توانید متن های طولانی تر خود را از قسمت تماس با ما ارسال نمایید.


تاریخ ارسال نوشته : 08 خرداد 1394
www.monaKarimi.com
ادامه مطلب

برق

عمران

معماری

مطالب عمومی

لینک دوستان

Copyright © www.MonaKarimi.com 2015