مونا مسگران کریمی



تالیفات دوستان

www.monaKarimi.com
تعداد بازدید : 2491




برای دریافت فایل کلیک کنید.

دکتر رامین قاسمی اصل عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ( گروه مکانیک ) بوده و کارشناس رسمی دادگستری ( رشته تاسیسات مکانیکی ) می باشد. وی دکتری خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ نموده است. اهم فعالیت های علمی و تحقیقاتی او در زمینه آیروالاستیسیته، آیرو دینامیک و دینامیک پرواز، دینامیک سیالات محاسباتی است. ضمن اینکه فعالیت های فنی و صنعتی در زمینه نیروگاه های حرارتی با مهندسین مشاور همکاری می نماید.

در حوزه فعالیت های صنفی و حرفه ای ضمن عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به عنوان مهندس پایه ارشد رشته تاسیسات مکانیکی دارای پروانه اشتغال به کار از وزارت راه و شهرسازی است. علاوه بر آن دارای صلاحیت طراحی و نظارت بر لوله کشی گاز فشار ضعیف و قوی از همان مرجع می باشد. ایشان سابقه فعالیت به عنوان عضو هیات مدیره، مدیر گروه تخصصی مکانیک و عضو هیات تحریه نشریه پیام نظام مهندسی در سازمان استان تهران را نیز دارد. همچنین به عنوان مدرس کشوری دوره های ارتقاء پایه مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی از سوی وزارت راه و شهرسازی دارای صلاحیت آموزش می باشد. در حال حاضر به عنوان مدیر گروه مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب مشغول به فعالیت است.


نظرات
azad دو شنبه 20 بهمن 1393  -  15:58
Salam az zahamat shoma darjahate etla resani nokat mohemmakhsosan dar rabete ba gas kamale tashakor ra daram
علی نوری فرد جمعه 09 مرداد 1394  -  16:28
با سلام و خسته نباشید

بنده دارای پروانه مرتبط با رشته تاسیسات رشته تحصیلات مکانیک طراحی جامدات می باشم که با مراجعت به نظام مهندسی استان لرستان برای اخذ صلاحیت گاز بهم گفتن مصوب شده که به رشته مرتبط بازرسی گاز تعلق نمی گیره لطفا من رو راهنمایی فرمایید

مهدي موسوي سه شنبه 18 آبان 1395  -  14:19
بنده مهندس مکانیک با گرايش طراحی جامدات هستم آيا مي توان براي اخذ صلاحیت گاز اقدام نمايم؟ لطفا راهنمایی فرمایید
1  

اعلام نظرات
* نام و نام خانوادگی :
*شماره تماس :
آدرس ايميل :
* متن :
400 / 400

شماره تماس و آدرس ايميل نمايش داده نمی شود.
شما می توانید متن های طولانی تر خود را از قسمت تماس با ما ارسال نمایید.


تاریخ ارسال نوشته : 16 بهمن 1393
www.monaKarimi.com
ادامه مطلب

برق

عمران

معماری

مطالب عمومی

لینک دوستان

Copyright © www.MonaKarimi.com 2015